رئیس حوزه هنری استان مرکزی:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ترغیب فرزندانمان به مطالعه است


رئیس حوزه هنری استان مرکزی با دعوت از مردم استان برای ترغیب فرزندانشان به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت خوبی برای آموزش و ترغیب فرزندانمان به مطالعه است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، رضا میرزایی، رئیس حوزه هنری استان مرکزی در پی انتشار فراخوان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی گفت: جشنواره رضوی طی سالیان گذشته موفق بوده و توانسته است بر رژیم مصرف محصولات فرهنگی مردم اثرگذار باشد.

وی با دعوت از مردم استان برای شرکت دادن فرزندانشان در این جشنواره گفت: جشنواره رضوی فرصت خوبی برای آموزش و ترغیب فرزندانمان به مطالعه است. مطالعه پیرامون سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع)، به ویژه امام رضا(ع) که از برکت حضورشان در کشورمان استفاده می‌کنیم، به منظور رشد و تقویت فرزندان بسیار مفید و موثر خواهد بود.

میرزایی با تاکید بر اینکه باید برای مصرف کالاهای فرهنگی برنامه‌ مشخصی داشته باشیم، گفت: همانطور که برای خوراک جسممان رژیم غذایی تنظیم می‌کنیم، می‌بایست یک رژیم فرهنگی مناسب هم برای روحمان تدارک ببینیم. باید در مدارس به کودکان آموزش دهیم  بخش مهمی از زندگی ما با این موضوع که کالا و خدمات فرهنگی درست را انتخاب کنیم، گره خورده است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی در پایان گفت: کتاب و کتابخوانی روی زندگی‌ فردی و اجتماعی افراد تاثیر بسیاری دارد و چه بهتر که مطالعه با محوریت آشنایی با سیره اهل بیت(ع) باشد.