امام جمعه شهرستان سرخه:

جشنواره کتابخوانی رضوی گامی ارزشمند در راستای درک و بهره مندی از حیات طیبه است


امام جمعه شهرستان سرخه گفت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، گامی ارزشمند در راستای درک و بهره مندی از حیات طیبه است.


 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر، امام جمعه شهرستان سرخه در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حیات طیبه و بهره مندی از زیست انسانی و الهی، مطلوب عقل سلیم و طبع و ذوق مستقیم همه موحدان و مؤمنان در سرتاسر تاریخ است.

مهم ترین راه برای برخورداری از حیات طیبه، تمسک به سیره و شیوه زندگی اولیای دین در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، مادی و معنوی است. بدون شک، تأمل و توجه به سیره علمی و عملی عالم آل محمد علیهم السلام یعنی ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام و عمل به آداب و سنت آن حضرت، ره آورد و ارمغان مبارکی چون حیات طیبه خواهد داشت.

امام رضا علیه السلام در گفتاری نورانی فرمودند «خداوند رحمت کند آن کسی که امر ما را احیا کند». بدین معنا که علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام را در جامعه نشر و گسترش دهد تا مردم از حلاوت و ملاحت کلام این بزرگواران بهره مند شده، مرید و تابع حق و حقیقت شده و از سعادت ابدی برخوردار شوند.

لذا با توجه به این پیام مهم، برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، گامی ارزشمند در راستای درک و بهره مندی از حیات طیبه است. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارگزاران این جریان عظیم و خطیر فرهنگی، عموم علاقه مندان به فرهنگ کتابخوانی به ویژه نسل نوجوان و جوان رابه شرکت پویا وکوشا در جشنواره رضوی دعوت می کنم.

توفیق روزافزون همه شما دوستان عزیز را در بهره مندی از سیره حضرت امام رضا علیه السلام و کامیابی از حیات طیبه از خداوند متعال خواستارم.