رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه:

تلاش نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای معرفی معارف زندگی ساز رضوی و مهدوی قابل تقدیر است


حجت الاسلام صفری، رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام صفری، رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

در اهمیت کتاب و کتابخوانی برای تکامل جامعه انسانی، همین بس که تمامی ادیان الهی و بزرگان تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه شده اند و روابط فرهنگی جوامع بشری در پوشش کتاب و مبادلات فرهنگی تقویت شده است.

کتابخوانی همیشه پربازده ترین باب کسب علم و معرفت برای انسان بوده است و شناخت سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از این راه میسر و سهل الوصول تر است. در برهه ای از زمان که به فرمایش امام امت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، "مقوله ای که ما در آن کم کاری داریم کتاب های دینی است" و از طرفی فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی زندگی بشر شده است، برای مصون ماندن از سیل خروشان شبهات و هجمه های فرهنگی، آگاه سازی و بالا بردن سواد دینی و معرفت افزایی نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت علیها السلام لازم و ضروری است. لذا تلاش نهاد کتابخانه های عمومی و بنیاد فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام برای معرفی معارف زندگی ساز رضوی و مهدوی قابل تقدیر است.

از مردم، جوانان و نوجوانان متدین و ولایتمدار شهرستان دعوت می کنم در کنار خانواده با شرکت در رویداد فرهنگی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، از آموزه‌ها و معارف زندگی‌ساز مهدوی و رضوی بهره مند شوند.

حسن صفری

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه