فرماندار پیشوا:

جشنواره کتابخوانی رضوی تلاشی قابل توجه برای انس گرفتن جامعه اسلامی با برکت وجود مقدس امام رضا(ع) است


حسین عباسی، فرماندار پیشوا با صدور پیامی عموم مردم را برای مشارکت گسترده در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسین عباسی، فرماندار پیشوا، در پیامی مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد،

متن پیام بدین شرح است:

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه معصومین(ع) به ویژه فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین، فرصت مغتنمی است که توجه و مشارکت مسئولان و آحاد جامعه را می‌طلبد.
این جشنواره تلاشی در خور تحسین و توجه برای انس گرفتن جامعه اسلامی با دانش و مطالعه و برجسته ساختن برکت وجود مقدس امام رضا(ع) و کریمان اهل بیت علیهم السلام در کشور عزیزمان ایران اسلامی است.
در حال حاضر که کشور دچار بیماری کرونا است، مجال بیشتری برای بهره‌گیری از کتاب فراهم آمده و تسهیل این امر بر دوش کتابداران، صاحبان قلم، نویسندگان و اصحاب رسانه است تا با ترویج فرهنگ کتابخوانی، دوشادوش کادر درمانی کشور نقش مهمی را در گذر ایران اسلامی از این شرایط ایفا کنند.
از عموم مردم عزیز شهرستان پیشوا برای مشارکت گسترده در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می کنم و امیدوارم با همت و تلاش سیاستگذاران و فعالان فرهنگی و اجتماعی، نخبگان و اثرگذاران شاهد ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در شهرستان پیشوا باشیم.