امام جمعه شهرستان چالدران:

مطالعه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی است


امام جمعه شهرستان چالدران در پیامی عموم مردم را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام و المسلمین سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شهرستان چالدران در پیامی عموم مردم را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم


قال الله تعالی فی کتابه الکریم:
الم*ذلِکَ الْکِتابُ لا رَیْبَ فیهِ هُدیً لِلْمُتَّقینَ


یکی از مسائل مهم و ضروری که در زندگی انسان تاثیرگذار است بحث مطالعه و آشنایی با آیات و روایات الهی است.

مطالعه در آیات الهی که به عنوان کتب آسمانی بر انبیاء الهی(ع) نازل شده است و همچنین مطالعه در آیاتی که به عنوان قرآن صاعد بر انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) نازل شده است کاملأ تحول آفرین بوده و جامعه بشری همیشه مشتاق و نیازمند این تحول است.

رسیدن به سبک زندگی اسلامی به یک تحول نیاز دارد و آن تحول را انسان ابتدا باید در درون خود ایجاد کند. این تحول اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه در آثار الهی، کتب مرتبط با انبیا الهی و ائمه اطهار علیهم السلام مطالعه داشته باشیم.

در اینجا لازم می دانم به پدران و مادران، خواهران و برادران، جوانان و نوجوانان و فرزندان عزیزم توصیه کنم، تلاش کنند حتما در شبانه روز خود ساعاتی را برای مطالعه در این موضوعات اختصاص بدهند.

مطالعه آثار و منابع جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم در این رابطه است که در اینجا ضمن تقدیر از دست اندرکاران و برگزارکنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی از عموم مردم و شهروندان عزیز جهت شرکت در این جشنواره کتابخوانی دعوت می کنم.