امام جمعه شهر قیامدشت شهرستان ری:

جشنواره کتابخوانی رضوی ابزار مناسبی برای انتقال مهم ترین آموزه های دینی و ارزشی در جامعه است


امام جمعه شهر قیامدشت شهرستان ری با صدور پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین امیری، امام جمعه شهر قیامدشت شهرستان ری در پیامی از آحاد مردم برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
((صلی الله علیک یا ابا عبدالله))

با عرض تسلیت به مناسبت ماه عزای سالار شهیدان کربلا و با آرزوی قبولی عزاداری همه عزاداران حسینی. ان شاءالله

کتاب حاوی اندیشه ها و تجربیات بشری در طول تاریخ  است که سهم عمده در انتقال دانش و فرهنگ به نسل های آینده ایفا کرده است. همواره توجه به کتاب و کتابخوانی در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه برخوردار بوده و سفارش خداوند متعال در کتاب آسمانی قرآن و سفارش مکرر ائمه اطهار(ع)، علما و بزرگان دین بر این اهمیت افزوده است. همچنان یکی از شاخص های ارزیابی رشد و پیشرفت فرهنگی هر کشور و منطقه به میزان رغبت مردم به مطالعه و کتابخوانی بستگی دارد.

با توجه به اینکه شاهد برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور هستیم ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این اقدام ارزشمند فرهنگی، خدمت مردم مومن و شریف شهر قیامدشت شهرستان ری معروض می دارد جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم است برای مطالعه بیشتر و افزایش دانش و آگاهی خود و فرزندانمان که درباره زندگی و سیره پاک ائمه اطهار(ع) خصوصاً حضرت امام رضا(ع) و همچنین امام عصر(عج) دانش و اطلاعات خود را ارتقا بخشند.

مطمئناً جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی چندین اثر خوب در حوزه زندگانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ابزار مناسبی برای انتقال مهم ترین آموزه های دینی و ارزشی در جامعه است؛ به همین جهت از محضر اقشار مختلف جامعه خصوصا خانواده ها، کودکان، نوجوانان و جوانان و همچنین دستگاه های فرهنگی درخواست می شود با تعامل و مشارکت گسترده در این جشنواره کتابخوانی احساس مسئولیت کنند و با توجه به اینکه نام مبارک ولی نعمت ما ایرانیان حضرت امام رضا(ع) بر این جشنواره نقش بسته است  با تلاش همگانی به بهترین وجه ممکن برگزار شود. امیدوارم جشنواره کتابخوانی رضوی بستری مناسب برای توسعه فرهنگی شهرمان باشد.

امیری

امام جمعه قیامدشت شهرستان ری