مدیر حوزه علمیه حسنیه شهر کاخک:

شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی نوعی خادمی برای فرهنگ رضوی است


مدیر حوزه علمیه حسنیه شهر کاخک گناباد با صدور پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام علی گوهری، مدیر حوزه علمیه حسنیه شهر کاخک گناباد با صدور پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"إقرأ باسم ربّک الذی خلق"

در بیان اهمیت و ضرورت مطالعه و علم آموزی همین بس که خداوند علیم و حکیم در اولین آیه از کتاب آسمانی قرآن امر به خواندن می فرماید. یکی از اساسی ترین توصیه های پیامبر عظیم الشأن اسلام و خاندان طاهر ایشان و مقام معظم رهبری مدظله العالی، ترویج فرهنگ مطالعه و اهتمام به رشد علمی و اخلاقی مردم است.

در عصر حاضر با گسترش استفاده از فضای مجازی و هجوم شبهات و القای فرهنگ های مبتذل و بی مایه، یکی از عوامل مؤثر در حفظ سلامت روحی و فکری جامعه، ایجاد فرهنگ مطالعه به ویژه با محوریت های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی است. برگزاری جشنواره رضوی را می توان حرکتی مؤثر در نیل به این هدف دانست، لذا به رسم ادب و وظیفه از برگزارکنندگان ژرف اندیش و خوش ذوق این جشنواره، که آن را در بخش های متنوع و  متناسب با ذوق و قریحه مخاطبان در سنین مختلف طراحی کرده اند، تقدیر و تشکر کرده و از فرهیختگان و دلباختگان به مکتب اهل بیت علیهم السلام دعوت می کنم ضمن حمایت از این جشنواره فرهنگی و معنوی، مبلغ و مروّج خوبی برای شرکت همه علاقه مندان به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان در این جشنواره باشند تا همگان در برگزاری این حرکت فرهنگی، سهیم بوده و مفتخر به عنوان خادم فرهنگی رضوی بشویم، ان شاءالله.

علی گوهری

 مدیر حوزه علمیه حسنیه کاخک