با ارسال پیامی صورت گرفت؛

دعوت امام جمعه کدکن تربت حیدریه از مردم برای مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی


امام جمعه کدکن شهرستان تربت حیدریه طی پیامی از مردم برای مشارکت در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توکلی، امام جمعه کدکن شهرستان تربت حیدریه طی پیامی از مردم برای مشارکت در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم عزتمند، فرهنگیان، دانش آموزان فرهیخته و حلقه شجره طیبه صالحین شهر کدکن، بدون تردید کتاب در عصر حاضر همانند مستاجر مبهوت قفسه ها و مثل چراغی است که پرده ای از غبار فراموشی، روشنایی اش را گرفته باشد. ما با مطالعه صفحه به صفحه کتاب ها، به مرور روشنایی می نشینیم و در هوای پاکیزه پرسش گری و اندیشه، نفسی تازه می کنیم.

اینک که یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی آغاز شده، فرصت مغتنمی است که با عزمی راسخ در این مسابقات حضور یافته و بدرخشیم تا دگر بار آوازه علم پژوهی کدکن را به نظاره نشسته و یاد و خاطره دکتر شفیعی کدکنی، شیخ فرید الدین عطار کدکنی، فخرالشعرای کدکنی، میرزای خاوری، شیخ محمد کدکنی، آقا میرزا محمد شفیع کدکنی و آقا سید حبیب حسینیان را در ذهن ها زنده کنیم.

در پایان از تلاش خالصانه و ارزشمند کتابداران کتابخانه عمومی آقا شیخ هادی کدکنی، در راه  تبلیغ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این خطه ولایت مدار سپاسگزارم.

با آرزوی سلامتی و بهروزی برای آحاد مردم شریف کدکن

اصغر توکلی

امام جمعه شهر کدکن تربت حیدریه