رئیس بنیاد پروفسور حسابی:

جشنواره کتابخوانی رضوی تلاشی ارزشمند برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی است


ایرج حسابی، رئیس بنیاد پروفسور حسابی طی پیامی از عموم علاقمندان جهت شرکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، ایرج حسابی، رئیس بنیاد پروفسور حسابی و عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شمیرانات، طی پیامی از عموم علاقمندان جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

‎تلاش ارزشمند نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بهره مندی از فضای مجازی در جهت برگزاری و تولید محتوای فرهنگی در زمینه برگزاری هرچه بهتر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در ایام تعطیلات کرونایی نشان از خلاقیت و بصیرت این نهاد در جهت تبدیل محدودیت به فرصت ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و ایفای نقش اجتماعی خود در پرکردن اوقات فراغت خانواده ها به نحو احسن است.

ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران این جشنواره، از ملت ادب دوست و کتاب خوان جهت شرکت در این جشنواره که متبرک به نام حضرت امام رضا(ع) است دعوت به عمل آورده تا با مراجعه به نشانی www.samakpl.ir در این رویداد شرکت کنند. از آن امام همام می خواهیم به این حرکت فرهنگی برکت عطا فرمایند. امید آنکه در سایه ی الطاف ولی نعمت مان اثرات مثبت مطالعه در زمینه سیره اهل بیت علیهم السلام را در زندگی شاهد باشیم. ان شاءالله