مدیرعامل تعاونی ناشران استان قزوین:

رویکرد نهاد کتابخانه‌ها منجر به تالیف آثار فاخر و متنوع در حوزه رضوی خواهد شد


مصطفی حامدی‌فر، مدیرعامل تعاونی ناشران استان قزوین گفت: حمایت دامنه‌دار نهاد کتابخانه‌ها از مولفان و ناشران استانی در جشنواره کتابخوانی رضوی، رویداد امیدوارکننده‌ای است که موجب تالیف آثار فاخر و متنوع دینی به ویژه ادبیات رضوی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، مصطفی حامدی‌فر، مدیرعامل تعاونی ناشران استان قزوین با اشاره به روند برگزاری جشنواره رضوی در سال‌های گذشته بیان کرد: در دوره‌های پیشین، مجموعه اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشی‌های استان از طریق اطلاع‌رسانی و در اختیار قرار دادن فرم‌های مسابقات کتابخوانی با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین همکاری می کردند.

وی به افزوده شدن بخش ناشران در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و افزود: از زمانی که در جریان فراخوان جدید جشنواره و اختصاص بخش ویژه ناشران جهت تولید و حمایت از آثار مولفان و ناشران قرار گرفتیم، اطلاع‌رسانی مناسبی صورت پذیرفت و نحوه شرکت و حمایت نهاد کتابخانه‌ها از طریق کانال‌های خبری، اعلام شد.

مدیرعامل تعاونی ناشران استان از تمایل به مشارکت در این بخش جشنواره خبر داد و گفت: برخی ناشران و مولفان از شرایط شرکت در مسابقه آگاه و مترصد نگارش کتبی با موضوعات مرتبط هستند.

وی در پایان اظهار داشت: در نظر گرفتن این حمایت‌ها می‌تواند به تالیف کتب موثق و فاخر در زمینه فرهنگ رضوی منجر شده و به تعمیق شور و شعور دینی در جامعه یاری رساند.