معاون استاندار مرکزی:

جشنواره کتابخوانی رضوی یک کار نیک، ارزشمند و به نوعی امر معروف است


معاون استاندار مرکزی گفت: کتاب خواندن یک کار ارزشمند است و در کنار آن آشنایی بیشتر با امام رضا(ع)، بسیار با ارزش است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مرکزی در پی انتشار فراخوان یازدهمین جشنواره رضوی در استان مرکزی، اظهار داشت: در جشنواره کتابخوانی رضوی ما با دو مفهوم مواجه هستیم. با ذکر مفهوم اول صحبتم را آغاز می کنم: کتابخوانی یک کار نیک، ارزشمند و به نوعی یک امر معروف است. بدون شک انسان ها باید برای گسترش این کار نیک در سطح بشریت تلاش کنند.


اکرمی افزود: ما با توجه به اینکه مسلمان و ایرانی هستیم می بایست به صورت ویژه‌ای کتابخوانی را ترویج کنیم؛ چراکه اسلامیت و ایرانیت ما به کتاب‌خوانی اهمیتی ویژه می‌دهد.


وی خاطرنشان کرد: مفهوم دوم، نام مبارک آقا امام رضا(ع) است. ما ایرانی ها افتخار می کنیم که امام رضا(ع) در کشور ما مدفون هستند و یک قطب معنوی را در ایران اسلامی شکل داده‌اند.


معاون استاندار مرکزی با بیان اینکه در کنار هم قرار گرفتن این دو مفهوم برای شرکت در جشنواره رضوی انگیزه صد چندان ایجاد می‌کند، گفت: کتاب خواندن یک کار ارزشمند است و در کنار آن آشنایی بیشتر با آقا امام رضا(ع) که ما میزبان ایشان در کشورمان هستیم، بسیار با ارزش است. امیدواریم بتوانیم ارزش های مورد نظر آن امام بزرگوار را در جامعه، ساری و جاری کنیم.


وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این مسابقات فتح بابی برای آشنایی بیشتر ما با همه معروف ها و نیکی‌ها باشد، افزود: این جشنواره فرصت مناسبی است برای تک تک ایرانیان که از این موضوع استقبال کرده و ارزش های بزرگ و ناب ائمه بزرگوارمان را در سطح جامعه تبلیغ و ترویج کنند.