با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران انجام می‌شود؛

اقدام ویژه کتابخانه‌های عمومی مازندران در یازدهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی


اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با همکاری و مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای اولین بار گواهینامه‌ آموزشی برای شرکت کنندگان در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی صادر می‌کند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، با هدف جلب مشارکت حداکثری اقشار جامعه به ویژه کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره کتابخوانی رضوی، به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران برای نخستین بار، طرح صدور گواهینامه‌ی آموزشی ویژه‌ی کارکنان دستگاه‌های اجرایی با همکاری و مشارکت مدیریت آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران اجرا می شود.

این گواهی به مدت 12 ساعت برای کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، صادر می‌شود.

گفتنی است، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می شود. این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» و در رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم»، قصه گویی و.... در بستر الکترونیک برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به صورت فردی یا خانوادگی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.