با هدف تبیین اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی صورت گرفت؛

دیدار مدیران کل کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان


به منظور معرفی و تبیین یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، به منظور معرفی و تبیین یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، حامد زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان با مریم هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با تشریح یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: این جشنواره با موضوع امام رضا (علیه السلام ) و بخش ویژه با موضوع امام زمان(عج) در سه گروه سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

زارعی ادامه داد: این جشنواره در بخش های پویش معرفی کتاب، داستانک، شعرسرایی و قصه گویی برای کودکان و نوجوانان که مخاطبین کانون پرورش فکری هستند، برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ادامه داد: برای استفاده بهمینه از ظرفیت دستگاه های مختلف و ترغیب کارکنان به حضور در این جشنواره می توانیم به سازمان ها و ارگان های متقاضی کد مخصوص اختصاص دهیم تا علاوه بر تعیین میزان مشارکت افراد مرتبط با آن سازمان جوایز اختصاصی که از سوی آن اداره تعیین می شود به برگزیدگان اهدا شود.

مریم هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دیدار گفت: خوشحالیم که دو سازمان با هدف مشترک در کنار هم قرار گرفته اند؛ با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برنامه های حضوری کانون، برنامه ریزی ما برای استفاده از فضای مجازی مورد استقبال هم قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری 33 کلاس مجازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برای مشارکت مخاطبین و کارکنان خود در این جشنواره از این ظرفیت بهره خواهیم گرفت.