فرماندار شهرستان چوار:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی کم نظیر برای تقویت فرهنگ مطالعه در خانواده ها است


فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان چوار، طی پیامی از عموم علاقمندان جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، فهد کمالوندی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان چوار، طی پیامی از عموم علاقمندان جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی یک اقدام پسندیده است و خانواده‌ها باید از این فرصت کم نظیر برای تقویت روحیه مطالعه در فرزندان خود بهره برده، با شرکت در برنامه‌های این چنینی به رشد فرهنگی و توسعه اجتماعی منطقه و کشور کمک کنند و با مطالعه کتاب های ارزشمند در تمام حوزه‌ها خصوصا حوزه های اجتماعی، فرهنگی و دینی ضمن آشنایی با مفاهیم، معارف و سبک زندگی اسلامی و شیوه‌ی ائمه اطهار علیهم السلام، در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی نیز مشارکت داشته باشند.

با توجه به برگزاری این جشنواره در رده های سنی مختلف شامل کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از عموم مردم شریف، فرهیخته، از مردم فهیم شهرستان چوار، نسل جوان و نوجوان، دانشجویان و کارکنان دستگاه های اجرایی دعوت می شود با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این رویداد مهم به نشانی www.samakpl.ir از ویژگی های آن مطلع شوند و در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه اهتمام داشته باشند.